Застосування кейс-методу при викладанні психологічних дисциплін майбутнім вчителям

Автор(и)

  • Олена Олександрівна Халік Вітебський державний університет ім. П.М. Машерова, Білорусь

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7338

Ключові слова:

кейс-стади, кейс-метод, навчання психологічних дисциплін, майбутні вчителі

Анотація

В статті описано можливості використання кейс-методу під час вивчення психологічних дисциплін в педагогічному внз, визначено структуру кейсу, основні переваги та недоліки методу, прописано завдання та умови, запропоновано приклади застосування на заняттях з психології.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 73 / PDF downloads: 41

Біографія автора

Олена Олександрівна Халік, Вітебський державний університет ім. П.М. Машерова, Білорусь

старший викладач кафедри прикладної психології

Посилання

Долгоруков А. М. Метод case-study как современная технология профессионально-ориентированного обучения / Александр Михайлович Долгоруков. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.vshu.ru/ lections.php?tab_id=3&a=info&id=2600 / evolkov.net/learn/.../case.study.html

Духневич В. М. Використання психологічних комунікативних кейсів в учбовому процесі. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://psy-lpr.at.ua/Materials/dukhnevich_v.m-vikoristannja_psikhologichnikh_komu.pdf

Мадиева Т.А. Реализация кейс-метода при изучении социальной психологии / Т. А. Мадиева / Новые образовательные технологии . Том I.

Профессиональное образование : материалы Международной заочной научно -практической конференции. / гл . ред . Баранов А.С. – Чебоксары : ЦДИП «INet», 2012. – С. 206- 207 с.

Лежнина Л. В. Кейс-метод в обучении педагогов-психологов: научно-методический аспект / Л. В. Ленжина // Наука и школа. – 2008. – №5. – С.68-70.

Лобода В. В. Особливості впровадження активних методів навчання (кейс-метод та симуляційні ігри) у віртуальних середовищах (e-Learning) [Електроний ресурс] / І. Катерняк, В. Лобода, Л. Острівна // Інформаційні засоби навчання для підвищення якості економічної освіти. – Суми, Сумський державний університет, 2004. – Режим доступу до журн. : http://www.udl.org.ua

Серпионова Е. И. Опыт обучения психологии с применением технологии «кейс-стади» в старших классах / Е. И. Серпионова // Известия Волгоградского государственного технического университета. Сер.: Проблемы соціально-гуманитарного знания. – 2010. – N 9. - С. 122–128.

Ситуационный анализ, или анатомия кейс-метода / Под ред. Сурмина Ю. П. – Киев: Центр инноваций и развития, 2002. – 286 с.

Смолянинова О. Г. Дидактические возможности метода case-study в обучении студентов / О. Г. Смолянинова // Гуманитарный вестник. – Красноярск, 2000. – С. 15-19.

Ягоднікова В. В. Кейс-метод (Case study) як форма інтерактивного навчання майбутніх фахівців / В. В. Ягоднікова / [Електроний ресурс]. – Режим доступу: www.rusnauka.com/1_NIO_2008/Pedagogica/25496.doc.htm

Yin R. Case study research: Design and methods. Thousand Oaks, CA: Sage Publishing, 2009. - 219.

Downloads

Опубліковано

2022-06-25

Як цитувати

Халік, О. О. (2022). Застосування кейс-методу при викладанні психологічних дисциплін майбутнім вчителям. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 6, 194–200. https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7338

Номер

Розділ

Розділ III

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають