Психологiчнi аспекти професiйного самовизначення в ранньому юнацькому вiцi

Автор(и)

  • Олена Пінська Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v12i.5735

Ключові слова:

самовизначення, особистiсне самовизначення, професiйне самовизначення, юнацький вiк, суперечності, соцiально-психологiчнi фактори

Анотація

Стаття присвячена аналiзу проблеми професiйного
самовизначення на етапi вибору професiї в юнацькому вiцi. Розглянуто
психолого-педагогiчнi уявлення щодо сутностi i змiсту професiйного
самовизначення. Акцентовано на виборi професiї як основного
стратегiчного етапу професiйного самовизначення в ранньому
юнацькому вiцi. Подано опис перепон професiйного вибору, розкрито
сутнiсть суперечностей, що виникають у процесi вибору професiї.
Зосереджено увагу на основних чинниках, що обумовлюють
професiйний вибiр. Доведено, що детермiнантами усвiдомленого
вибору професiї виступають як внутрiшнi, так i зовнiшнi чинники.

Metrics

Metrics Loading ...

Біографія автора

Олена Пінська, Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

кандидат педагогiчних наук, доцент

Downloads

Опубліковано

2022-05-26

Як цитувати

Пінська, О. (2022). Психологiчнi аспекти професiйного самовизначення в ранньому юнацькому вiцi. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 12, 39–50. https://doi.org/10.31812/psychology.v12i.5735

Номер

Розділ

Розділ III