Прокрастинацiя як фактор навчальної дiяльностi студентiв

Автор(и)

  • Наталя Токарева Криворiзький державний педагогiчний унiверситет
  • Тетяна Мiрошниченко

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v12i.5773

Ключові слова:

прокрастинація, студентство, вища освіта, мотивація, зацікавленість навчанням

Анотація

У статтi проаналiзовано рiзнi погляди науковцiв на
феномен прокрастинацiї, розглянуто основнi причини вiдтермiнування
вирiшення завдань. Автором доведено актуальнiсть вивчення
прокрастинацiї як фактора створення навчального середовища у
закладах вищої освiти. Метою дослiдження обрано теоретичний
та емпiричний аналiзи феномену прокрастинацiї в навчальнiй
дiяльностi студентiв. Виявлено значущiсть мотивацiйної недостатностi,
перфекцiонiзму та тривожностi у структурi прокрастинацiї.
Презентовано результати емпiричного дослiдження впливу мотивацiї
навчання на прокрастинацiю студента. Констатовано, що схильнiсть
здобувачiв вищої освiти до вiдтермiнування вирiшення завдань не
корелює з вiком респондентiв.

Metrics

Metrics Loading ...

Біографії авторів

Наталя Токарева, Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

доктор психологiчних наук, професор



Тетяна Мiрошниченко

психолого-педагогiчний факультет
Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

Downloads

Опубліковано

2022-05-26

Як цитувати

Токарева, Н., & Мiрошниченко . Т. (2022). Прокрастинацiя як фактор навчальної дiяльностi студентiв. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 12, 72–83. https://doi.org/10.31812/psychology.v12i.5773

Номер

Розділ

Розділ IV