Прокрастинацiя як фактор навчальної дiяльностi студентiв

Автор(и)

  • Наталя Токарева , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет
  • Тетяна Мiрошниченко ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v12i.5773

Ключові слова:

прокрастинація, студентство, вища освіта, мотивація, зацікавленість навчанням

Анотація

У статтi проаналiзовано рiзнi погляди науковцiв на
феномен прокрастинацiї, розглянуто основнi причини вiдтермiнування
вирiшення завдань. Автором доведено актуальнiсть вивчення
прокрастинацiї як фактора створення навчального середовища у
закладах вищої освiти. Метою дослiдження обрано теоретичний
та емпiричний аналiзи феномену прокрастинацiї в навчальнiй
дiяльностi студентiв. Виявлено значущiсть мотивацiйної недостатностi,
перфекцiонiзму та тривожностi у структурi прокрастинацiї.
Презентовано результати емпiричного дослiдження впливу мотивацiї
навчання на прокрастинацiю студента. Констатовано, що схильнiсть
здобувачiв вищої освiти до вiдтермiнування вирiшення завдань не
корелює з вiком респондентiв.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Наталя Токарева, афіліація , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

    доктор психологiчних наук, професор



  • автор Тетяна Мiрошниченко, афіліація ,

    психолого-педагогiчний факультет
    Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

Завантаження

Опубліковано

2022-05-26

Номер

Розділ

Розділ IV

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають