Прокрастинацiя як фактор навчальної дiяльностi студентiв
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v12i.5773Ключові слова:
прокрастинація, студентство, вища освіта, мотивація, зацікавленість навчаннямАнотація
У статтi проаналiзовано рiзнi погляди науковцiв на
феномен прокрастинацiї, розглянуто основнi причини вiдтермiнування
вирiшення завдань. Автором доведено актуальнiсть вивчення
прокрастинацiї як фактора створення навчального середовища у
закладах вищої освiти. Метою дослiдження обрано теоретичний
та емпiричний аналiзи феномену прокрастинацiї в навчальнiй
дiяльностi студентiв. Виявлено значущiсть мотивацiйної недостатностi,
перфекцiонiзму та тривожностi у структурi прокрастинацiї.
Презентовано результати емпiричного дослiдження впливу мотивацiї
навчання на прокрастинацiю студента. Констатовано, що схильнiсть
здобувачiв вищої освiти до вiдтермiнування вирiшення завдань не
корелює з вiком респондентiв.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2022-05-26
Номер
Розділ
Розділ IV
Як цитувати
Прокрастинацiя як фактор навчальної дiяльностi студентiв. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 12, 72-83. https://doi.org/10.31812/psychology.v12i.5773