Врахування вікових особливостей підлітків в організації групових корекційних (тренінгових) занять

Автор(и)

  • Анжеліка Володимирівна Шамне Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7417

Ключові слова:

врахування вікових особливостей підлітків в організації групових корекційних (тренінгових) занять

Анотація

Специфіка підліткового періоду розвитку як соціально-психологічного феномену зумовлена конкретно-історичними обставинами розвитку суспільства. «Дисгармонія соціально-економічного розвитку суспільства чітко позначається на особистісному становленні підлітків» [8], тому сучасні підлітки потребують системного психолого-педагогічного супроводу та комплексної підтримки, надання якої є важливим напрямком діяльності практичного психолога.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 64 / PDF downloads: 39

Біографія автора

Анжеліка Володимирівна Шамне, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної та вікової психології

Посилання

Анн Л. Ф. Психологический тренинг с подростками / Л. Ф. Анн. – СПб: Питер Пресс, 2008. – 270 с.

Вачков И. В. Основы технологии группового тренинга / И. В. Вачков. – М., 1999. – 267 с.

Грецов А. Г. Тренинг общения для подростков / А.Г. Грецов. – СПб.: Питер, 2009. – 160 с.

Лидерс А. Г. Психологический тренинг с подростками / А. Г. Лидерс. – М.: Академия, 2004. – 185 с.

Петровская Л. А. Компетентность в общении: социально-психологический тренинг / Л.А. Петровская. – М. : Класс, 1989. – 134 с.

Токарева Н. М. Сучасний підліток у системі психолого-педагогічного супроводу: монографія / Н. М. Токарева, А. В. Шамне, Н. М. Макаренко. – Кривий Ріг, 2014 – 309 с.

Фельдштейн Д. И. Трудный подросток / Давид Иосифович Фельдштейн. – М.: Издательство Московского психолого-социального института; Воронеж: Издательство НПО «МО-ДЭК», 2008. – 208 с.

Downloads

Опубліковано

2015-03-12

Як цитувати

Шамне, А. В. (2015). Врахування вікових особливостей підлітків в організації групових корекційних (тренінгових) занять. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 5, 296–300. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7417

Номер

Розділ

Розділ VI

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають