Психосоціальні аспекти розвитку особистості та особистісних переживань при фрустрації соціальних потреб у дітей шкільного віку

Автор(и)

  • Анжеліка Володимирівна Шамне Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7568

Ключові слова:

психосоціальні аспекти розвитку особистості та особистісних переживань при фрустрації соціальних потреб у дітей шкільного віку

Анотація

Актуальність вивчення проблеми психосоціального розвитку зумовлена кардинальними соціально-економічними змінами в сучасному українському суспільстві, яке переживаючи складні кризи та трансформації, задає соціальну ситуацію розвитку, яка підсилює протиріччя притаманні перехідним періодам психічного розвитку.

Metrics

PDF views
50
Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 20265.0
|
Abstract views: 93 / PDF downloads: 50

Біографія автора

Анжеліка Володимирівна Шамне, Криворізький державний педагогічний університет

канд. психол. наук, доцент

Посилання

Андреева Г.М. Социальная психология . -М.:Аспект-Пресс, 2008. - 363 с.

Божович Л.И. Проблема развития мотивационной сферы ребенка. // Избранные психологические труды. М., 1995 - С.20-51.

Каверин С.Б. О психологической классификации потребностей //Вопросы психологии-1 9 8 7 -№ 5 -С . 121-129.

0рбан-Лембрик Л.Е. Соціальна психологія: Підручник: У 2 кн. Кн.2: Соціальна психологія груп. Прикладна соціальна психологія, [для студентів вищ. навч. закладів] / Л.Е. Орбан-Лембрик. - Київ: Либідь, 2006. - 560 [2] с.

Павленко В.М. Етнопсихологія: Навч. посібник / Павленко В.М., Таглін С.О. - К.: Сфера, 1999. - 408 с.

Татенко В.О. Суб'єкт психічної активності в онтогенезі. Автореферат дис. д-ра психолог, наук. К., 1987. - С. 37.

Фромм Э. Человек для себя (Исследование психологических проблем этики). - Пер. с англ. Л.А. Чернышевой. Минск.: Коллегиум - 1992.

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Шамне, А. В. (2022). Психосоціальні аспекти розвитку особистості та особистісних переживань при фрустрації соціальних потреб у дітей шкільного віку. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 1, 54–64. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7568

Номер

Розділ

Розділ II