Психосоціальні аспекти розвитку особистості та особистісних переживань при фрустрації соціальних потреб у дітей шкільного віку

Автор(и)

  • Анжеліка Володимирівна Шамне Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7568

Ключові слова:

психосоціальні аспекти розвитку особистості та особистісних переживань при фрустрації соціальних потреб у дітей шкільного віку

Анотація

Актуальність вивчення проблеми психосоціального розвитку зумовлена кардинальними соціально-економічними змінами в сучасному українському суспільстві, яке переживаючи складні кризи та трансформації, задає соціальну ситуацію розвитку, яка підсилює протиріччя притаманні перехідним періодам психічного розвитку.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 50 / PDF downloads: 26

Біографія автора

Анжеліка Володимирівна Шамне, Криворізький державний педагогічний університет

канд. психол. наук, доцент

Посилання

Андреева Г.М. Социальная психология . -М.:Аспект-Пресс, 2008. - 363 с.

Божович Л.И. Проблема развития мотивационной сферы ребенка. // Избранные психологические труды. М., 1995 - С.20-51.

Каверин С.Б. О психологической классификации потребностей //Вопросы психологии-1 9 8 7 -№ 5 -С . 121-129.

0рбан-Лембрик Л.Е. Соціальна психологія: Підручник: У 2 кн. Кн.2: Соціальна психологія груп. Прикладна соціальна психологія, [для студентів вищ. навч. закладів] / Л.Е. Орбан-Лембрик. - Київ: Либідь, 2006. - 560 [2] с.

Павленко В.М. Етнопсихологія: Навч. посібник / Павленко В.М., Таглін С.О. - К.: Сфера, 1999. - 408 с.

Татенко В.О. Суб'єкт психічної активності в онтогенезі. Автореферат дис. д-ра психолог, наук. К., 1987. - С. 37.

Фромм Э. Человек для себя (Исследование психологических проблем этики). - Пер. с англ. Л.А. Чернышевой. Минск.: Коллегиум - 1992.

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Шамне, А. В. (2022). Психосоціальні аспекти розвитку особистості та особистісних переживань при фрустрації соціальних потреб у дітей шкільного віку. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 1, 54–64. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7568

Номер

Розділ

Розділ II