Психосоціальні аспекти розвитку особистості та особистісних переживань при фрустрації соціальних потреб у дітей шкільного віку
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7568Ключові слова:
психосоціальні аспекти розвитку особистості та особистісних переживань при фрустрації соціальних потреб у дітей шкільного вікуАнотація
Актуальність вивчення проблеми психосоціального розвитку зумовлена кардинальними соціально-економічними змінами в сучасному українському суспільстві, яке переживаючи складні кризи та трансформації, задає соціальну ситуацію розвитку, яка підсилює протиріччя притаманні перехідним періодам психічного розвитку.
Metrics
Посилання
Андреева Г.М. Социальная психология . -М.:Аспект-Пресс, 2008. - 363 с.
Божович Л.И. Проблема развития мотивационной сферы ребенка. // Избранные психологические труды. М., 1995 - С.20-51.
Каверин С.Б. О психологической классификации потребностей //Вопросы психологии-1 9 8 7 -№ 5 -С . 121-129.
0рбан-Лембрик Л.Е. Соціальна психологія: Підручник: У 2 кн. Кн.2: Соціальна психологія груп. Прикладна соціальна психологія, [для студентів вищ. навч. закладів] / Л.Е. Орбан-Лембрик. - Київ: Либідь, 2006. - 560 [2] с.
Павленко В.М. Етнопсихологія: Навч. посібник / Павленко В.М., Таглін С.О. - К.: Сфера, 1999. - 408 с.
Татенко В.О. Суб'єкт психічної активності в онтогенезі. Автореферат дис. д-ра психолог, наук. К., 1987. - С. 37.
Фромм Э. Человек для себя (Исследование психологических проблем этики). - Пер. с англ. Л.А. Чернышевой. Минск.: Коллегиум - 1992.