Формування в учнів позитивної мотивації до навчання

Автор(и)

  • Оксана Вікторівна Третяченко Криворізька Центрально-Міська гімназія

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7546

Ключові слова:

формування в учнів позитивної мотивації до навчання

Анотація

Основне завдання школи – навчати і виховувати дітей, забезпечити їх протягом навчального періоду якісними знаннями, які вони могли б успішно реалізувати в майбутньому. Особистісні досягнення учнів у набутті знань тісно пов'язані безпосередньо з розвитком мотиваційної сфери. Дослідження мотиваційної сфери учнів, його якісний аналіз, дають змогу більш ретельно і цілісно організувати і спланувати всю навчальну роботу педагогічного колективу гімназії на формування і розвиток позитивної мотивації до навчання, розвиток зацікавленості власними досягненнями, виховання гордості за власний інтелект і ерудицію.

Metrics

PDF views
67
Jun 28 '22Jul 01 '22Jul 04 '22Jul 07 '22Jul 10 '22Jul 13 '22Jul 16 '22Jul 19 '22Jul 22 '22Jul 25 '222.0
| |
Abstract views: 94 / PDF downloads: 67

Біографія автора

Оксана Вікторівна Третяченко, Криворізька Центрально-Міська гімназія

практичний психолог, спеціаліст вищої категорії

Посилання

Відсутні посилання.

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Третяченко, О. В. (2022). Формування в учнів позитивної мотивації до навчання. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 2, 260–265. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7546

Номер

Розділ

Розділ IV