Формування в учнів позитивної мотивації до навчання

Автор(и)

  • Оксана Вікторівна Третяченко , Криворізька Центрально-Міська гімназія

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7546

Ключові слова:

формування в учнів позитивної мотивації до навчання

Анотація

Основне завдання школи – навчати і виховувати дітей, забезпечити їх протягом навчального періоду якісними знаннями, які вони могли б успішно реалізувати в майбутньому. Особистісні досягнення учнів у набутті знань тісно пов'язані безпосередньо з розвитком мотиваційної сфери. Дослідження мотиваційної сфери учнів, його якісний аналіз, дають змогу більш ретельно і цілісно організувати і спланувати всю навчальну роботу педагогічного колективу гімназії на формування і розвиток позитивної мотивації до навчання, розвиток зацікавленості власними досягненнями, виховання гордості за власний інтелект і ерудицію.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Оксана Вікторівна Третяченко, афіліація , Криворізька Центрально-Міська гімназія

    практичний психолог, спеціаліст вищої категорії

Посилання

Відсутні посилання.

Завантаження

Опубліковано

2022-06-27

Номер

Розділ

Розділ IV

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають