Психологічний супровід профільного навчання в гімназії

Автор(и)

  • Оксана Вікторівна Третяченко Криворізька Центрально-Міська гімназія

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7608

Ключові слова:

психологічний супровід профільного навчання в гімназії

Анотація

Підготовка молоді до професійної діяльності, самоорганізація особистості - одна з основних проблем в сучасній освіті, вирішення якої протягом двох століть шукають учені-педагоги всього світу. Вважається, що підготовка учнів до вибору профілю навчання - це, фактично, перший важливий етап вибору професії. Адже профільне навчання - особливий вид диференціації та індивідуалізації навчання, форма організації навчальної діяльності старшокласників, у якій враховуються їхні інтереси,
здібності, створюються умови для максимального розвитку пізнавальних та професійних намірів.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 80

Біографія автора

Оксана Вікторівна Третяченко, Криворізька Центрально-Міська гімназія

практичний психолог, спеціаліст вищої категорії

Посилання

Бурлачук JL, Морозов С. Словарь-справочник по психологической диагностике.-K.: Наукова думка, 1989

Дарда І.М., Токарева Л.Д„ Чи розвиваєте ви здібності своєї дитини? // Обдарована дитина.- 2001 р. - № 4. — стор. 16-19.

Зламанюк Л.М. Профільна освіта: шляхи реалізації. // Нива знань. - 2005 р.-№ 1. - стор. 15-17.

Методическое пособие. Психодиагностические минимумы в школе. Психологический инструментарий / Днепропетровский областной методический центр практической психологи и социальной работы.: г. Днепропетровск, ООО «Реклама Днепр» РА «Южная Столица», 2008 - 107 с.

Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога в образовании: учебное пособие. - М.: ВЛАДОС, 1995

Фурман A.B. Психодіагностика інтелекту в системі диференціації навчання: Кн. для вчителя. - K.: Освіта, 1993.- 224 с.

Downloads

Опубліковано

2022-06-28

Як цитувати

Третяченко, О. В. (2022). Психологічний супровід профільного навчання в гімназії. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 1, 298–304. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7608

Номер

Розділ

Розділ V