Психолого–педагогічна модель майбутнього викладача вищої школи

Authors

  • Світлана Сергіївна Воробйова Kryvyi Rih State Pedagogical University image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7324

Keywords:

компетентність, компетенція, психолого-педагогічне керування, психолого-педагогічна компетентність, структурно-функціональні компоненти компетентності, ситуативне мислення

Abstract

У статті проаналізовано й узагальнено основні теоретичні підходи до визначення поняття ―компетентність‖. Розглянуто особливості професійної компетентності педагогів, представлені як обґрунтовані структурно-функціональні компоненти, що визначаються сукупністю функціонально-професійних складових компетентності майбутніх педагогів. Досліджено психологічні чинники, які сприяють формуванню професійної компетентності майбутніх педагогів. Зроблено висновки щодо особливостей професійної компетентності сучасних педагогів, важливості врахування всіх аспектів гармонійного розвитку майбутнього фахівця.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

  • Світлана Сергіївна Воробйова, Kryvyi Rih State Pedagogical University

    студентка факультету іноземних мов, науковий керівник: к.пед.н., доцент Маліцька Лоліта Борисівна

References

Царегородцева Т. А. Формирование психолого-педагогической компетентности преподавателей высшей школы в процессу последипломного образования: Автореферат. дис....канд. пед. наук (13.00.01): Марийс.гос.ун-т. – Йошкар-Ола. 2002

Данилова Г. С. Управління процесом становлення професійної компетентності методиста / Г. С. Данилова. – Київ : УІПКККО, 1995. – 80 с.

Селевко Г. К. Компетентности и их классификация / Г. К. Селевко // Народное образование. – 2004. – № 4. – С. 138-143.

Хуторской А. В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования // Народное образование. / А. В. Хуторской. – 2003. – № 2. – С. 58-64.

Красинская Л. Ф. Психолого-педагогическая компетентность преподавателя высшей школы / Л. Ф. Красинская: Учеб. пособие. – Самара: СамГУПС, 2010. – 140 с.

Кашапов М. М. Психология творческого мышления профессионала. Монография / М. М. Кашапов. — Москва : ПЕР СЭ, 2006. – 688 с.

Моделирование педагогических ситуаций / Под ред. Ю. Н. Кулюткина, Г. С. Сухобской. – Москва: Педагогика, 1981. – 240 с.

Published

2022-06-25

Issue

Section

Розділ III

How to Cite

Психолого–педагогічна модель майбутнього викладача вищої школи. (2022). Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 6, 107-113. https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7324

Most read articles by the same author(s)