Формування в учнів позитивної мотивації до навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7546Keywords:
формування в учнів позитивної мотивації до навчанняAbstract
Основне завдання школи – навчати і виховувати дітей, забезпечити їх протягом навчального періоду якісними знаннями, які вони могли б успішно реалізувати в майбутньому. Особистісні досягнення учнів у набутті знань тісно пов'язані безпосередньо з розвитком мотиваційної сфери. Дослідження мотиваційної сфери учнів, його якісний аналіз, дають змогу більш ретельно і цілісно організувати і спланувати всю навчальну роботу педагогічного колективу гімназії на формування і розвиток позитивної мотивації до навчання, розвиток зацікавленості власними досягненнями, виховання гордості за власний інтелект і ерудицію.
Downloads
Download data is not yet available.
References
Відсутні посилання.
Downloads
Published
2022-06-27
Issue
Section
Розділ IV
How to Cite
Формування в учнів позитивної мотивації до навчання. (2022). Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 2, 260-265. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7546