Теоретичнi засади проблеми педагогiчної творчостi
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4417Ключові слова:
творчiсть, педагогiчна творчiсть, творча педагогiчна дiяльнiсть, особливостi педагогiчної творчостiАнотація
Статтю присвячено аналiзу феномену педагогiчної
творчостi як однiєї з базових детермiнант творчого розвитку
особистостi. Розглянуто рiзнi психологiчнi та педагогiчнi уявлення
щодо сутностi, змiсту та специфiки педагогiчної творчостi. Подано
опис структури й основних етапiв реалiзацiї творчостi в педагогiчному
процесi. У статтi обґрунтовано наявнiсть у педагогiчнiй творчостi
алгоритмiчного i творчого компонентiв, що дозволяє оволодiвати
творчiстю як на об’єктивному, так i на суб’єктивному рiвнях.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2021-05-02
Номер
Розділ
Розділ III
Як цитувати
Теоретичнi засади проблеми педагогiчної творчостi. (2021). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 11, 117-128. https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4417