Системна інтегративна модель психотерапії і консультування (СІМПіК) в практиці підготовки психологів та інших спеціалістів допомагаючих професій

Автор(и)

  • Олена Олександрівна Халік Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml
  • Олена Федорівна Бикова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3764

Ключові слова:

с истемний підхід, системна психотерапія, стадії процесу консультування та психотерапії, Системна інтегративна модель психотерапії і консультування (СІМПіК), авторська програма, підготовка спеціалістів допомагаючих професій, психотерапевт, модульна програма, метамодернізм

Анотація

В статті аналізуються особливості системного підходу
щодо організації та структури консультативного та терапевтичного
процесу, представлена авторська Системна інтегративна модель
психотерапії і консультування (СІМПіК). Детально розглядаються
особливості кожної стадії роботи в межах запропонованої моделі:
преконтакту; першої зустрічі; дослідження; конструювання та
концептуалізації; змін та розвитку; стабілізації; завершення та
постконтакту.
Запропонована комплексна багатомодульна авторська програма
«Системне інтегративне консультування та психотерапія», яка спрямована
на підготовку с истемного немедичного психотерапевта та консультанта та
розрахована на психологів й інших спеціалістів допомагаючих професій.
Програма визначає зміст та структуру занять, має практичну
спрямованість та сприяє формуванню професійно цілісної ідентичності
фахівця.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Олена Олександрівна Халік, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної та вікової психології

  • автор Олена Федорівна Бикова, афіліація , ,

    медичний психолог, дитячий, юнацький та системний сімейний реєстровий психотерапевт УСП

Завантаження

Опубліковано

2019-12-12

Номер

Розділ

Розділ VI

Як цитувати

Системна інтегративна модель психотерапії і консультування (СІМПіК) в практиці підготовки психологів та інших спеціалістів допомагаючих професій. (2019). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 307-324. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3764

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають