Психологiчнi аспекти професiйного самовизначення в ранньому юнацькому вiцi
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v12i.5735Ключові слова:
самовизначення, особистiсне самовизначення, професiйне самовизначення, юнацький вiк, суперечності, соцiально-психологiчнi факториАнотація
Стаття присвячена аналiзу проблеми професiйного
самовизначення на етапi вибору професiї в юнацькому вiцi. Розглянуто
психолого-педагогiчнi уявлення щодо сутностi i змiсту професiйного
самовизначення. Акцентовано на виборi професiї як основного
стратегiчного етапу професiйного самовизначення в ранньому
юнацькому вiцi. Подано опис перепон професiйного вибору, розкрито
сутнiсть суперечностей, що виникають у процесi вибору професiї.
Зосереджено увагу на основних чинниках, що обумовлюють
професiйний вибiр. Доведено, що детермiнантами усвiдомленого
вибору професiї виступають як внутрiшнi, так i зовнiшнi чинники.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2022-05-26
Номер
Розділ
Розділ III
Як цитувати
Психологiчнi аспекти професiйного самовизначення в ранньому юнацькому вiцi. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 12, 39-50. https://doi.org/10.31812/psychology.v12i.5735