Креативність як умова ефективності інноваційної діяльності педагога

Автор(и)

  • Світлана Федорівна Устименко Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7387

Ключові слова:

креативність як умова ефективності інноваційної діяльності педагога

Анотація

Інноваційний етап в розвитку суспільства, особливо в галузі освіти, передбачає суттєві зміни в різних аспектах освітньої діяльності, зокрема зміну традиційної (інформаційно-монологічної) освітньої моделі на інноваційну (інтенсивно-розвивальну).

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Світлана Федорівна Устименко, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної та вікової психології

Посилання

Бех І.Д. Принципи інноваційної освіти // Освіта і управління.2005. Т.8, № 3-4, - С..7-20.

Барышева Т.А. Креативность. Диагностика и развитие /Т.А.Барышева.- СПб, 2002, - 205 с.

Богоявленская Д.Б. Психология творческих способностей / Дина Борисовна Богоявленская. – М.: Академия, 2002, - 320 с.

Власова О.І. Педагогічна психологія /Олена Іванівна Власова. – К.: Наукова думка, 2005, - 285 с.

Гуманітарна експертиза: круглий стіл (частина друга) // Філософ. думка. 2005, №1, - С.137-159.

Гуменюк О.Є. Теорія і методологія інноваційного психологічного закладу / О.Є. Гуменюк . Тернопіль, 2008 – 340 с.

Диагностика личностной креативности (Е.Е.Туник) / Фетискин Н.П, Козлов В.В., Мануйлов Г.М. Социально-психологическая диагностика развития личности и малых групп. – М, 2002, - С.59-64.

Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології / Ілона Миколаївна Дичківська. – К.: Академвидав, 2004, - 352 с.

Дружинин В.Н. Психология общих способностей / Владимир Николаевич Дружинин. – СПб, Питер, 1999, – 368 с.

Душутин В.К. Образование в постиндустриальном обществе: педагогика информационного мира / В.К.Душутин // Педагогическое образование и наука. 2002, №3, - С. 33-35.

Ильин Е.П. Психология творчества, креативности, одаренности / Евгений Павлович Ильин. – СПб, Питер, 2009, - 448 с.

Положення про порядок здійснення інноваційної діяльності в системі освіти. Проект // Директор школи, 1998, № 6, - С. 5-7.

Фурман А. Модель інноваційної діяльності в освітній сфері суспільства //Освіта і уаравління. 2005. Т.8, № 3-4,- С. 24-37.

Завантаження

Опубліковано

2015-03-12

Номер

Розділ

Розділ III

Як цитувати

Креативність як умова ефективності інноваційної діяльності педагога. (2015). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 5, 128-136. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7387

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають