Психолого-педагогічні умови впровадження допрофільної та профільної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах

Authors

  • Галина Миколаївна Котенко , Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 57

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7489

Keywords:

психолого-педагогічні умови впровадження допрофільної та профільної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах

Abstract

Для того щоб готувати людину до інноваційного способу життя, треба модернізувати сучасну модель школи, змінити спрямованість навчального процесу від загальних питань навчання до професійної підготовки молодої людини до майбутньої спеціальності (професії). Актуальність такого навчання зумовлена потребами сьогодення — посиленням ключової місії школи у професійному самовизначенні старшокласників, створенням умов для розвитку творчої особистості, здатної ефективно працювати та навчатися упродовж усього життя.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

  • Галина Миколаївна Котенко, , Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 57

    вчитель української мови і літератури та світової літератури (вища кат.)

References

Бєссонов Р. В. Інтенсифікація і отимізація процесу навчання учнів профільних класів / Р. В. // Бєссонов Педагогіка. - 2007. -№ 1.-С. 28-33.

Готовність учня до профільного навчання / Упоряд.: В. Рибалка. За заг. ред. С. Максименка, О. Главник. - К.: Мікрос-СВС, 2003. -112 с.

Гузик М. Профільне навчання: як організувати, не зруйнувавши школу. - К.: Видавничий дім "Шкільний світ", 2005. - 92 с.

Калініченко Н.А. Профільне навчання: теорія та методика / Н.А. Калініченко // Педагогічний альманах.-2011.- Випуск 9. - С.37-44.

Максименко С. Психологічний супровід профільного навчання. Теоретичні основи / С. Максименко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2009. - № 5. - С. 27-28.

Петрощук Н. Профільна школа: історія і сьогодення / Н. Петрощук // Директор школи.-2011.-№7.- С.7-8.

Ренькас Б.М. Місце та роль профільного навчання в розвитку сучасних загальноосвітніх шкіл / Б. М. Ренькас //Вісник Житомирського державного університету. Педагогічні науки.-2009. Випуск 49.-С.118-121

Published

2022-06-27

Issue

Section

Розділ IV

How to Cite

Психолого-педагогічні умови впровадження допрофільної та профільної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах. (2022). Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 3, 144-148. https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7489

Most read articles by the same author(s)