Врахування нейродинамічного стереотипу поведінки школярів при організації пізнавальної діяльності

Authors

  • Ксенія Олександрівна Осіння Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7542

Keywords:

врахування нейродинамічного стереотипу поведінки школярів при організації пізнавальної діяльності

Abstract

Однією із основних задач реформи загальноосвітньої школи є підвищення ефективності навчання. Досвід педагогічної практики доводить, що зміст і організація навчальної діяльності не можуть бути прямо співвіднесені із її ефективністю; обов’язково мають бути враховані особливості суб’єктів цієї діяльності – учнів, а також вчителя, який здійснює цю діяльність. Означені положення обумовлюють значущість індивідуального підходу в організації навчального процесу у сучасних закладах освіти. Адже добре поставлена методика навчання може призвести до нівелювання індивідуальних відмінностей лише відносно нижнього порогу досягнень. Високий же рівень знань, умінь, навичок вимагає сформованості своєрідних способів дій, що визначаються індивідуально-типологічними особливостями людини [1, с.71].

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 41 / PDF downloads: 32

Author Biography

Ксенія Олександрівна Осіння, Криворізький державний педагогічний університет

студентка педагогічного факультету, науковий керівник: Токарева Наталія Миколаївна, доцент, к.психол.н., доцент

References

Акимова М.К., Козлова В.Т. Учет психологических особенностей учащихся в процес се обучения // Вопросы психологи. – 1988. - №6. – С.71-77.

Машков В.Н. Дифференциальная психология человека. – СПб.: Питер, 2008. (серия «Учебное пособие»).

Психологический словарь / Под ред. В.П.Зинченко, Б.Г.Мещерякова. – М.: Педагогика-Пресс, 1997.

Русалов В.М. О природе темперамента и его месте в структуре индивидуальных свойств человека.// Вопросы психологии. – 1985 - №1 – С.19-31.

Published

2022-06-27

How to Cite

Осіння, К. О. (2022). Врахування нейродинамічного стереотипу поведінки школярів при організації пізнавальної діяльності. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 2, 240–244. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7542

Issue

Section

Розділ IV