Психологічний аспект проблеми пізнавальної активності як риси особистості
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3717Ключові слова:
навчальна діяльність, пізнавальна діяльність, пізнавальна активність, пізнавальна самостійність, ініціативність, допитливість, пізнавальний інтересАнотація
У статті обґрунтовується психологічний аспект
пізнавальної активності як риси оособистості, подана характеристика
компонентного змісту її структури (пізнавальна самостійність,
ініціативність, допитливість, пізнавальний інтерес), розкривається
сутність динамічності пізнавальної активності та рівні її прояву. Робиться
спроба створення цілісної психологічної моделі феномену пізнавальної
активності як особистісної риси. Акцентовано увагу на виявленні
оптимальних умов формування пізнавальної активності як суб’єктивної
властивості особистості.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 157
/ PDF downloads: 106