Формування психологічних компетенцій для роботи у новій українській школі
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3721Ключові слова:
креативність, компетенції, креативне мислення, тренінг, інтерактивні методи, нова українська школаАнотація
У статті представлено опис одного з ефективних методів
підготовки майбутнього вчителя до роботи у новій українській школі –
розвиток креативного мислення. Надано стислий огляд наукових
публікацій з проблеми. Зазначено основні критерії креативного мислення:
швидкість, гнучкість, оригінальність. Вміщено стислий опис структури
програми розвитку: лекційний блок, практичні заняття, тренінгові заняття,
вправи для самостійного опрацювання. Стисло представлено основне
змістовне наповнення лекцій, тренінгових занять, обґрунтована
можливість самостійного розвитку креативного мислення. Доведена
ефективність інтерактивних засобів розвитку креативного мислення.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 104
/ PDF downloads: 88