Психологічні особливості формування розумових дій у студентів

Автор(и)

  • Катерина Колінько

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3726

Ключові слова:

у чіння, навчання, осмислення, розумові дії, логічне опосередкування, семантичні структури, аналітико-синтетична діяльність, узагальнення

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування розумових дій в
студентському віці. Представлено сутність дефініції «розумові дії» в
вітчизняній психології. Робиться спроба визначення поліваріативної
структури розумових дій. Наголошується на ролі розумових дій в процесі
засвоєння навчального матеріалу. Визначено динаміку та основні види
розумових дій в ході осмислення наукової інформації. Виявлено специфіку
функціонування розумових дій в умовах навчання у ВНЗ. Представлено
результати емпіричного дослідження рівня розвитку розумових дій у
студентів.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 157 / PDF downloads: 308

Біографія автора

Катерина Колінько

Стаття присвячена проблемі формування розумових дій в
студентському віці. Представлено сутність дефініції «розумові дії» в
вітчизняній психології. Робиться спроба визначення поліваріативної
структури розумових дій. Наголошується на ролі розумових дій в процесі
засвоєння навчального матеріалу. Визначено динаміку та основні види
розумових дій в ході осмислення наукової інформації. Виявлено специфіку
функціонування розумових дій в умовах навчання у ВНЗ. Представлено
результати емпіричного дослідження рівня розвитку розумових дій у
студентів.

Downloads

Опубліковано

2018-09-17

Як цитувати

Колінько, К. (2018). Психологічні особливості формування розумових дій у студентів. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 93–102. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3726

Номер

Розділ

Розділ II