Психологічні особливості формування розумових дій у студентів
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3726Ключові слова:
у чіння, навчання, осмислення, розумові дії, логічне опосередкування, семантичні структури, аналітико-синтетична діяльність, узагальненняАнотація
Стаття присвячена проблемі формування розумових дій в
студентському віці. Представлено сутність дефініції «розумові дії» в
вітчизняній психології. Робиться спроба визначення поліваріативної
структури розумових дій. Наголошується на ролі розумових дій в процесі
засвоєння навчального матеріалу. Визначено динаміку та основні види
розумових дій в ході осмислення наукової інформації. Виявлено специфіку
функціонування розумових дій в умовах навчання у ВНЗ. Представлено
результати емпіричного дослідження рівня розвитку розумових дій у
студентів.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 157
/ PDF downloads: 308