Дослідження інтелектуального компоненту адаптації першокласників до навчання як показника ефективності реалізації в навчальному процесі принципів Нової української школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3756Ключові слова:
адаптація, адаптація першокласників до навчання, структурні компоненти адаптації, інтелектуальний компонент адаптації до навчання, освітня програма «На крилах успіху»Анотація
Стаття присвячена аналізу проблеми адаптації сучасних
першокласників до навчання у школі. Автор приділяє увагу розкриттю
специфіки адаптації першокласників до навчання в умовах реалізації
принципів Нової української школи, зокрема програми «На крилах
успіху». У статті висвітлено результати емпіричного дослідження
інтелектуального компоненту адаптації першокласників до навчання.
Представлено результати порівняльного аналізу результатів діагностики
рівня сформованості інтелектуального компоненту адаптації
першокласників, що навчаються за програмою «На крилах успіху» та в
умовах традиційного навчання.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 127
/ PDF downloads: 131
Downloads
Опубліковано
2019-12-12
Як цитувати
Ткаченко, О. А. (2019). Дослідження інтелектуального компоненту адаптації першокласників до навчання як показника ефективності реалізації в навчальному процесі принципів Нової української школи. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 264–272. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3756
Номер
Розділ
Розділ V