Формування компетенцiй у школярiв у позаурочний перiод
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3923Ключові слова:
канiкули, якiсть освiти, мотивацiя, органiзацiя вiдпочинку, учнiвськi компетенцiї, постiйний розвитокАнотація
Анотацiя. В статтi розглядається проблема органiзацiї вiдпочинку та
вiльного часу учнiв у позаурочний перiод, а також пропонується шлях
вдосконалення та оптимiзацiї навчального процесу. Пропонується
спосiб бiльш цiкавої подачi матерiалу та забезпечення якiсного
засвоєння ЗУН, що може полегшити навчальний процес у рамках
школи та вивести навчання на новий, добровiльний рiвень.
Подано аналiз рiзних поглядiв щодо сучасної системи освiти,
визначено проблеми молодi в рамках освiтньої дiяльностi та
особливостi формування актуальних знань. Представлено результат
дiагностичного дослiдження, проведеного серед учнiв, батькiв та
вчителiв, щодо оптимiзацiї часу лiтнiх канiкул задля впливу на
рiвень запам’ятовування, мотивацiйну сферу та дiяльнiсть учнiв,
забезпечення всебiчного розвитку учнiв згiдно з сучасними потребами.