Психологiчнi аспекти толерантного ставлення пiдлiткiв до дiтей з особливими освiтнiми потребами в умовах спiльного навчання

Автор(и)

  • Олександра Дмитрiвна Пономаренко Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4413

Ключові слова:

толерантнiсть, дiти з особливими освiтнiми потребами, учнiвське середовище, iнклюзiя, пiдлiтковий вiк, освiтнiй процес

Анотація

Статтю присвячено проблемi розвитку толерантностi до
дiтей з особливими освiтнiми потребами як учасникiв освiтнього
процесу в пiдлiтковому учнiвському середовищi. Наголошено
на нестабiльностi процесiв формування особистостi пiдлiткiв i
їхнiй неготовностi до адекватного спiлкування з такими дiтьми.
Репрезентовано результати емпiричного дослiдження, спрямованого
на вивчення готовностi сприяти взаємодiї з однокласниками, якi
мають особливi освiтнi потреби. Визначено рiвень сформованостi
толерантностi серед пiдлiткiв

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 151 / PDF downloads: 337

Біографія автора

Олександра Дмитрiвна Пономаренко, Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

студентка

психолого-педагогiчний факультету
Криворiзький державний педагогiчний унiверситет
КривийРiг, Україна

Downloads

Опубліковано

2021-05-02

Як цитувати

Пономаренко, О. Д. (2021). Психологiчнi аспекти толерантного ставлення пiдлiткiв до дiтей з особливими освiтнiми потребами в умовах спiльного навчання. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 11, 83–92. https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4413

Номер

Розділ

Розділ II