Вплив інформаційних та емоційних перевантажень на психологічний стан вагітних студенток у вищих навчальних закладах
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7359Ключові слова:
вагітність, навантаження, самопочуття, студентський вікАнотація
У статті розглядається феномен вагітності під час навчання у вищому навчальному закладі з психологічної та соціальної точок зору. Аналізуються підходи до вивчення даного поняття вітчизняних і зарубіжних науковців. Надано результати проведеного дослідження для глибокого та всебічного визначення стану вагітних студенток.
Metrics
Посилання
Скрипченко О. В. Вікова та педагогічна психологія: Навч. посіб. // О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В.Огороднійчук та ін. – Київ: Просвіта, 2001. – 416 с.
Мовчан Н. Вагітність очима психолога / Н. Мовчан // Психолог дошкілля. – 2010. – №10. – 60 с. – С. 37 – 41.
Филиппова Г. Г. Психология материнства / Г. Г.Филиппова // Учебное пособие. — Москва: Изд-во Института Психотерапии, 2002. – 240 с. 4. Захаров А. И. Происхождение детских неврозов и психотерапия / А. И. Захаров. – Москва: ЭКСМО-Пресс, 2000. – 448 с. 5. Laura Glynn. 2011. How Pregnancy Changes a Woman’s Brain. PRESS RELEASE. Режим доступу: http://www.psychologicalscience.org/index.php/news/releases/how-pregnancy-changes-a-womans-brain.html