Особливості інтелектуального потенціалу в підлітковому віці

Автор(и)

  • А.Є. Булкіна Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7368

Ключові слова:

особливості інтелектуального потенціалу

Анотація

Суспільство сьогодення має тенденцію не тільки до інформатизації, але й до інтелектуалізації покоління. Процес інтелектуалізації суспільства – це чітко спланований та організований соціально-економічний і науково-технічний процес створення потрібних умов для успішного розвитку і ефективної реалізації інтелектуального потенціалу кожного громадянина. Цей процес дозволить якісно підвищити інтелектуальний потенціал держави, так як рівень результатів інтелектуальної діяльності пов'язаний із рівнем інтелекту кожної людини, що залежить від її здібностей. Інтелектуальний потенціал населення – це сукупність знань та інформації, цінностей, умінь і навичок діяльності, що забезпечують його соціальну значимість і творчо перетворюючий характер. Інтелектуальний потенціал населення включає знання, цінності, уміння, навички, якими володіють люди, а також спеціальні соціальні інститути, що забезпечують одержання, збереження, розподіл і розвиток вказаних знань та цінностей.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 111 / PDF downloads: 176

Біографія автора

А.Є. Булкіна, Криворізький державний педагогічний університет

студентка природничого факультету, групи БП-12, науковий керівник: к.пс.н., доцент Ткаченко Олена Андріїївна

Посилання

Бузин В. Н. Краткий отборочный тест / В. Н. Бузина – М. : Смысл,

– 128 с.

Зубов Д. В. Субьективность как психолого-педагогическое условие развития интеллектуального потенциала педагога дополнительного образования: дис. канд. психол. наук: 19.00.07 / Д. В. Зубов – Тамбов : Наука, 2009. – 137 с.

Карпов А. В. Рефлексивность как психическое свойство и методика ее диагностики: [психологический журнал] / А. В. Карпов – М. : Институт психологи РАН, 2003, т. 24, № 5. – С. 45 – 57.

Пашукова Т. И. Психологические исследования: Практикум по общей психологии для студентов педагогических вузов. Учеб. пособие. / Т. И. Пашукова, А. И. Допира, Г. В. Дьяконов. – М. : Институт практической психологии, 1996. – 246 с.

Ушаков Д. В. Интелект: Структурно-динамическая теория / Д. В. Ушаков. – М. : Институт психологии РАН, 2003. – 264 с.

Юркевич В. С. Развитие начальных уровней познавательной потребности. / В. С. Юркевич – М. : Институт практической психологии, 1980, № 2. – 350 с.

Яньшин П. В. Практикум по клинической психологии. Методы исследования личности / П. В Яньшин – СПб. : Питер, 2004. – 130 с.

Downloads

Опубліковано

2022-06-26

Як цитувати

Булкіна, А. (2022). Особливості інтелектуального потенціалу в підлітковому віці. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 5, 35–40. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7368

Номер

Розділ

Розділ II