Психологічна характеристика проявів синдрому професійного вигорання у педагогів
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7382Ключові слова:
психологічна характеристика проявів синдрому професійного вигорання у педагогівАнотація
В умовах модернізації освіти вимоги до якості професійної діяльності вчителя постійно зростають, адже від ефективності його роботи багато в чому залежить майбутнє суспільства. Оскільки діяльність вчителя постійно пов'язана зі спілкуванням, це може призводити до поступового емоційного стомлення і спустошення, що негативно позначається на виконанні професійної діяльності та на психічному і фізичному самопочутті. Через це поступово формується синдром емоційного вигорання.
Metrics
Посилання
Профілактика та подолання емоційного вигорання у педагогів // Емоційне вигорання – К.: Главник, 2007. – С.4-36.
Семібратова Т. Будьмо здорові! (Тренінгове заняття з профілактики емоційного вигорання) / Т. Семібратова // Психолог. – 2011. – №42. – С.12-19.
Водопьянова Н. Синдром выгорания: диагностика и профилактика / Н. Водопьянова, Е. Старченкова. – СПб.: Питер, 2008. – 258с.
Густелева А. Н. Позитивное самоотношение учителей как фактор устойчивости к “выгоранию” // А. Н. Густелева // Психология обучения. – 2011. – №3. – С.90-98.
Ожогова Е. Синдром “психического выгорания” в работе педагога и профессиональные стратегии поведения / Е. Ожогова // Психология и школа. – 2006. – №2. – С.107-120.
Орел В. Е. Феномен “выгорания” в зарубежной психологии: эмпирические исследования [Електронний ресурс] / В. Е. Орел // Журнал практической психологии и психоанализа. – 2001. – №3. – Режим доступу: http://psyjournal.ru/psyjournal/articles/detail.php?ID=2901