Роль емоцій в навчальній діяльності підлітків

Автор(и)

  • Ольга Андріївна Красовська Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7390

Ключові слова:

роль емоцій в навчальній діяльності підлітків

Анотація

Емоції відіграють важливу роль в еволюції людини, в індивідуальному розвитку, допомагають адаптуватися до динамічних умов життя. Емоції виконують свої функції завдяки здатності організувати й мотивувати когнітивні процеси й поведінку. Вони є найголовнішою характеристикою людської особистості. Емоції супроводжують людину все життя при спілкуванні, роботі, грі, навчанні тощо. Знання емоційного світу підлітка допоможе вчителю виправити відхилення в емоційних реакціях, що з’являються та допомогти сформулювати позитивної установки на навчання.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 66 / PDF downloads: 152

Біографія автора

Ольга Андріївна Красовська, Криворізький державний педагогічний університет

студентка фізико-математичного факультету, групи МІ-12-2, науковий керівник: к.пс.н., доцент Устименко Світлана Федорівна

Посилання

Люшер М. Цвет вашего характера. - М.: Вече, Персей, АСТ, 1996.- 105с.

Чебыкин А.Я. Эмоциональная регуляция учебно-познавательной деятельности /А.Я.Чебыкин – М.: 1986.-160с.

Чебыкин А.Я. Об эмоциях, детерминирующих познавательную активность/ А.Я. Чебыкин // Психологический журнал. – 1989. - №4.- Т.10 – с.135-142

Якобсон П.М. Эмоциональная жизнь школьника / П.М. Якобсон - М.: Просвещение,1966.–160с.

Downloads

Опубліковано

2015-03-12

Як цитувати

Красовська, О. А. (2015). Роль емоцій в навчальній діяльності підлітків. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 5, 146–152. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7390

Номер

Розділ

Розділ IV