Проблема комунікативної компетентності студентів
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7494Ключові слова:
проблема комунікативної компетентності студентівАнотація
Поняття компетентність в останні десятиріччя виступило в якості предмету багатостороннього міждисциплінарного дослідження, яке потребує розширення його психологічного трактування. Комунікативна компетентність визначається на основі мовних можливостей набуття і використання мовних засобів формулювання думки, що формуються за життя. Це соціокультурно обумовлена якість людини. Вона реалізує вищу психологічну функцію людини – комунікативну.
Metrics
Посилання
Васильківська Г. Формування комунікативної компетентності / Г. Васильківська // Українська мова і література. – 2012. – №2. – С. 52-57.
Головнева И. Комуникабельній человек кто он? / И. Головнева // Новый коллегиум. – 2000. – № – 5-6. – С. 80-83.
Засурский А. Масовая коммуникация в современном мире / А. Засурский // Вестник Московского университета. – 1999. – №3. – С. 174-179.
Ніколаєвська А. Спілкування як соціально-психологічний феномен / А. Ніколаєвська // Соціальна психологія. – 2008. – №2. – С. 123-168.
Тесленко В. Формирование и развитие комуникативной компетентности / В. Тесленко // Психология обучения. – 2011. – №7. – С. 98-108.
Попова А. Развитие комуникативной компетенции учащихся / А. Попова // Психология и школа. – 2007. – №2. – С. 86-93.
Федорчук В. Комунікативнв компетентність / В. Федорчук. – К: Просвіта, 2007. – 128 с.
Цагалова В. Социология комуникации как учебная дисципліна / В. Цагалова // Вестник Московского университета. – 1999. – №3. – С. 27-33.
Штепа О. Особливості загальної компетентності та її діагностика / О. Штепа // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – №10. – С. 39-48.