Гендерні та вікові особливості комунікативних бар’єрів

Автор(и)

  • Майя Володимирівна Попель Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7558

Ключові слова:

гендерні та вікові особливості комунікативних бар’єрів

Анотація

Кожна людина містить у собі цілий світ з найрізноманітнішими переживаннями, вічними проблемами, радощами та страхами. Як виразити точніше те, що ти відчуваєш в даний момент? Не завжди це вдається зробити досить влучно. Більшість конфліктів трапляються саме через непорозуміння між співрозмовниками, через різноманітні бар’єри.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 76 / PDF downloads: 66

Біографія автора

Майя Володимирівна Попель, Криворізький державний педагогічний університет

студентка фізико-математичного факультет, науковий керівник: Устименко Світлана Федорівна доцент, к.психол.н.

Посилання

Андреева Г.М. Социальная психология. — Москва: Аспект Пресс, 1999. — 375 с.

Андреева Г.М., Богомолова Н.Н., Петровская Л.А. Зарубежная социальная психология ХХ столетия: Теоретические подходы: Учеб. пособие для вузов. — М.: Аспект Пресс, 2002. — 287 с.

Андриенко Е.В. Социальная психология: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Под ред. В.А.Сластенина. – М.: Издательский центр «Академия», 2000. – 264 с.

Анцупов А. Я., Баклановский С. В. Конфликтология в схемах и комментариях: Учебное пособие. 2 — е изд., перераб. — СПб.: Питер, 2009. — 304 с.

Анцупов А.Я., Шипилов А.И. Словарь конфликтолога. — Питер, 2006. — 528с.

Бодалев А.А. Восприятие и понимание человека человеком. — М.: Изд — во Моск. ун — та, 1982. — 200 с.

Бодалев А.А. Психология общения. — М.: Издательство «Институт практической психологии» , Воронеж: НПО «МОДЭК», 1996. — 256 с.

Вердербер Р., Вердербер К. Психология общения. — СПб.: ПРАЙМ — ЕВРОЗНАК, 2003. — 320 с.

Головаха Е.И., Панина Н.В. Психология человеческого взаимопонимания. — Киев, 1989. – 35с.

Гришина Н. В. Психология конфликта. 2 — е изд. — СПб.: Питер, 2008. — 544 с.

Д. Майерс. Социальная психология. — СПб.: Питер, 2007. – 793 с.

Духновский С. В. Диагностика межличностных отношений. Психологический практикум. — СПб.: Речь, 2009. — 141 с.

Зеркин Д.П. Основы конфликтологии.: Курс лекций. — Ростов — н/Д: «Феникс», 1998.— 480с.

Ильин Е. П. Психология общения и межличностных отношений. — СПб.: Питер, 2009. — 576 с.

Ильин Е. П. Эмоции и чувства. — СПб: Питер, 2001. — 752 с.

Камардина Г.Г. Психологические трудности общения: основы психотехнологии: Учебное пособие. — Ульяновск, 2000. — 52 с.

Кашапов М.М. Теория и практика решения конфликтных ситуаций. Учебное пособие /Под научн ред проф. А В Карпова М. – Ярославль: Ремдер, 2003. — 183 с.

Козловская Н.В. Психология общения: Учебное пособие. – Ставрополь: Изд–во СГУ, 2008. – 409 с.

Корнелиус Хелена, Фэйр Шошана. Выиграть может каждый: Как разрешать конфликты. — М.: Стрингер, 1992. — 215 с.

Куницына В.Н., Казаринова Н.В., Погольша В.М. Межличностное общение. Учебник для вузов. — СПб: Питер, 2001. — 544с.

Лабунская В. А. и др. Психология затрудненного общения: Теория. Методы. Диагностика. Коррекция: Учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / В. А. Лабунская, К. А. Менджерицкая, Е. Д. Бре — ус. — М.: Издательский центр «Академия», 2001. — 288 с.

Лабунская В. А. Экспрессия человека: общение и межличностное познание. — Ростов н/Д: Феникс, 1999. —608 с.

Леонтьев А. А. Психология общения. — 3 — е изд.— М.: Смысл, 1999. — 365 с.

Максименко С.Д., Заброцький М.М. Технологія спілкування (комунікативна компетентність учителя: сутність і шляхи формування) /С.Д.Максименко, М.М.Заброцький. — К.: Главник, 2005.— 112 с.

Основы психологии: Практикум / Ред.-сост. Л. Д. Столяренко. —Ростов н/Д: Феникс, 2006. — 704 с.

Соколов А. В. Общая теория социальной коммуникации: Учебное пособие. — СПб.: Изд — во Михайлова В. А., 2002 г. — 461 с.

Социальная психология. Учебное пособие. / Отв. Ред. А. Л Журавлев. — М.: ПЕР СЭ, 2002. — 351с.

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Попель, М. В. (2022). Гендерні та вікові особливості комунікативних бар’єрів. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 2, 316–321. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7558

Номер

Розділ

Розділ V