Вивчення інтимної лірики в старших класах на засадах ноосферної освіти
DOI:
https://doi.org/10.31812/world_lit.v8i0.1157Ключові слова:
ліричний твір, художній образ, методи і прийоми, ноосферна освіта, образонАнотація
У статті обґрунтовуються сучасні методи і прийоми аналізу ліричного твору у зв’язку з психологією та опорою на природовідповідний принцип формування цілісного мислення(логічного й образно-інтуїтивного) із використанням усіх каналів сприйняття, що якісно впливає на розвиток афективної та когнітивної сфер школяра і забезпечує відтворення навчального матеріалу на творчому рівні; репрезентується авторська таблиця М. Рильський «Яблука доспіли…» із застосуванням нових підходів до вивчення поезії на засадах ноосферної освіти, ціллю якої є створеннянавчального мислеобраза як мікроструктури знання з предмета, закладання його в довготривалу пам’ять учня для подальшого користування вже новим мисленнєвим образом.
##plugins.generic.paperbuzz.metrics##
##plugins.generic.paperbuzz.loading##
Abstract views: 154
/ PDF downloads: 220
##submission.downloads##
Опубліковано
2017-01-30
Як цитувати
Васюта, С. Д. (2017). Вивчення інтимної лірики в старших класах на засадах ноосферної освіти. Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 8, 226–234. https://doi.org/10.31812/world_lit.v8i0.1157
Номер
Розділ
Духовність літератур світу