Художня «ідентичність» поетичного твору в «жіночому» і «чоловічому» листі

Автор(и)

  • С. В. Колядка Інститут мови і літератури імені Якуба Коласа і Янки Купали НАН Республіки Білорусь

DOI:

https://doi.org/10.31812/world_lit.v1i0.2260

Ключові слова:

чоловіче та жіноче письмо

Анотація

У статті розглядаються способи організації поетичного тексту на лек-сико-семантичному рівні, який постав як його «формальна ідентичність». Автор аналізує особливості чоловічого й жіночого стилів, які утворюють моделі чоло-вічого й жіночого письма. У якості об’єкта і предмета вивчення виступає сучас-на поезія.

##plugins.generic.paperbuzz.metrics##

PDF views
161
Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202615
|
Abstract views: 132 / PDF downloads: 161

Біографія автора

С. В. Колядка, Інститут мови і літератури імені Якуба Коласа і Янки Купали НАН Республіки Білорусь

кандидат філологічних наук, доцент

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-04-12

Як цитувати

Колядка, С. В. (2013). Художня «ідентичність» поетичного твору в «жіночому» і «чоловічому» листі. Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 1, 95–112. https://doi.org/10.31812/world_lit.v1i0.2260

Номер

Розділ

Ментальність літератур світу