Моделювання біологічних систем та процесів в фаховій підготовці майбутніх учителів біології

Автор(и)

  • О.О. Кобрюшко ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет»
  • Я. І. Качанов ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v2i0.6808

Анотація

Для сучасної освітньої системи проблема розумового виховання надзвичайно важлива. Необхідність компетентно орієнтуватися у зростаючому обсязі знань пред'являє інші, ніж були 10-15 років тому, вимоги до розумовому вихованню підростаючого покоління. На перший план висувається завдання формування здатності до активної розумової діяльності. На сучасному етапі треба давати дітям ключ до пізнання дійсності, а не прагнути до вичерпної сумі знань. Між тим у багатьох країнах світу в усіх ланках системи освіти - від дошкільних закладів до університетів - зазначаються, з одного боку, зростання інформованості, з іншого боку - зниження в цілому якості знань, розумового розвитку учнів. З цієї точки зору видається актуальним дослідження всіх аспектів розумового виховання, його завдань і організаційних методів. Одним з найбільш перспективних методів реалізації розумового виховання є моделювання. Метод моделювання відкриває перед педагогом ряд додаткових можливостей у розумовому вихованні.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 81 / PDF downloads: 46

Біографії авторів

О.О. Кобрюшко, ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет»

асистент кафедри ботаніки та екології, кандидат педагогічних наук

Я. І. Качанов, ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет»

студент природничого факультету

Посилання

Конюшко В.С., Павлюченко С.Е., Чубаро С.В. Методика обучения биологии: учеб. пособие /. - Мн.: Книжный Дом, 2004. - 256 с.

Фролов И.Т. Гносеологические проблемы моделирования. М., Наука, 1961, С.20.

Сучасні проблеми методичної та педагогічної підготовки вчителів природничих дисциплін // Матеріали наук.-практ. конф. - К.: ЗАТ «Неотес», 2003. - 208 с.

Штофф В.А. Моделирование и философия. М., Наука, 1966.

Литвин О.Г., Мележик В.П., Іванова Т.В. Елементи нових технологій при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих навчальних закладах // Нові технології навчання. - 2000. - вип. 25. - С. 12-18.

Кларін М.В. "Інновації в навчанні. Метафори і моделі. "Москва," Наука ", 1997р.

Downloads

Опубліковано

2016-12-14

Як цитувати

Кобрюшко, О. ., & Качанов, Я. І. . (2016). Моделювання біологічних систем та процесів в фаховій підготовці майбутніх учителів біології. Екологічний вісник Криворіжжя, 2, 128–130. https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v2i0.6808

Номер

Розділ

ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН