Моделювання біологічних систем та процесів в фаховій підготовці майбутніх учителів біології
DOI:
https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v2i0.6808Анотація
Для сучасної освітньої системи проблема розумового виховання надзвичайно важлива. Необхідність компетентно орієнтуватися у зростаючому обсязі знань пред'являє інші, ніж були 10-15 років тому, вимоги до розумовому вихованню підростаючого покоління. На перший план висувається завдання формування здатності до активної розумової діяльності. На сучасному етапі треба давати дітям ключ до пізнання дійсності, а не прагнути до вичерпної сумі знань. Між тим у багатьох країнах світу в усіх ланках системи освіти - від дошкільних закладів до університетів - зазначаються, з одного боку, зростання інформованості, з іншого боку - зниження в цілому якості знань, розумового розвитку учнів. З цієї точки зору видається актуальним дослідження всіх аспектів розумового виховання, його завдань і організаційних методів. Одним з найбільш перспективних методів реалізації розумового виховання є моделювання. Метод моделювання відкриває перед педагогом ряд додаткових можливостей у розумовому вихованні.
Завантаження
Metrics
Посилання
Конюшко В.С., Павлюченко С.Е., Чубаро С.В. Методика обучения биологии: учеб. пособие /. - Мн.: Книжный Дом, 2004. - 256 с.
Фролов И.Т. Гносеологические проблемы моделирования. М., Наука, 1961, С.20.
Сучасні проблеми методичної та педагогічної підготовки вчителів природничих дисциплін // Матеріали наук.-практ. конф. - К.: ЗАТ «Неотес», 2003. - 208 с.
Штофф В.А. Моделирование и философия. М., Наука, 1966.
Литвин О.Г., Мележик В.П., Іванова Т.В. Елементи нових технологій при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих навчальних закладах // Нові технології навчання. - 2000. - вип. 25. - С. 12-18.
Кларін М.В. "Інновації в навчанні. Метафори і моделі. "Москва," Наука ", 1997р.