Моделювання біологічних систем та процесів в фаховій підготовці майбутніх учителів біології

Автор(и)

  • О.О. Кобрюшко , ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет»
  • Я. І. Качанов , ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v2i0.6808

Анотація

Для сучасної освітньої системи проблема розумового виховання надзвичайно важлива. Необхідність компетентно орієнтуватися у зростаючому обсязі знань пред'являє інші, ніж були 10-15 років тому, вимоги до розумовому вихованню підростаючого покоління. На перший план висувається завдання формування здатності до активної розумової діяльності. На сучасному етапі треба давати дітям ключ до пізнання дійсності, а не прагнути до вичерпної сумі знань. Між тим у багатьох країнах світу в усіх ланках системи освіти - від дошкільних закладів до університетів - зазначаються, з одного боку, зростання інформованості, з іншого боку - зниження в цілому якості знань, розумового розвитку учнів. З цієї точки зору видається актуальним дослідження всіх аспектів розумового виховання, його завдань і організаційних методів. Одним з найбільш перспективних методів реалізації розумового виховання є моделювання. Метод моделювання відкриває перед педагогом ряд додаткових можливостей у розумовому вихованні.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор О.О. Кобрюшко, афіліація , ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет»

    асистент кафедри ботаніки та екології, кандидат педагогічних наук

  • автор Я. І. Качанов, афіліація , ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет»

    студент природничого факультету

Посилання

Конюшко В.С., Павлюченко С.Е., Чубаро С.В. Методика обучения биологии: учеб. пособие /. - Мн.: Книжный Дом, 2004. - 256 с.

Фролов И.Т. Гносеологические проблемы моделирования. М., Наука, 1961, С.20.

Сучасні проблеми методичної та педагогічної підготовки вчителів природничих дисциплін // Матеріали наук.-практ. конф. - К.: ЗАТ «Неотес», 2003. - 208 с.

Штофф В.А. Моделирование и философия. М., Наука, 1966.

Литвин О.Г., Мележик В.П., Іванова Т.В. Елементи нових технологій при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих навчальних закладах // Нові технології навчання. - 2000. - вип. 25. - С. 12-18.

Кларін М.В. "Інновації в навчанні. Метафори і моделі. "Москва," Наука ", 1997р.

Завантаження

Опубліковано

2016-12-14

Номер

Розділ

ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН

Як цитувати

Моделювання біологічних систем та процесів в фаховій підготовці майбутніх учителів біології. (2016). Екологічний вісник Криворіжжя, 2, 128-130. https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v2i0.6808

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають