Уроки загальнолінгвістичної тематики в 6–7 класах: посилення інформаційної складової
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v2i0.989Ключові слова:
мова, уроки загальнолінгвістичної тематики, результати мовознавчих досліджень, інформаційна складоваАнотація
Статтю присвячено проблемі застосування мовознавчих досліджень у практиці проведення вступних уроків з української мови. Ознайомлення вчителя-словесника з результатами етно-, соціолінгвістичних та власне мовознавчих досліджень посилить інформаційну складову вступних уроків з української мови, що сприятиме підвищенню пізнавальної активності учнів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2008-12-12
Номер
Розділ
Методика викладання мов
Як цитувати
Уроки загальнолінгвістичної тематики в 6–7 класах: посилення інформаційної складової. (2008). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 2, 113-120. https://doi.org/10.31812/filstd.v2i0.989