Дидактичний супровід у процесі вивчення словотвірного потенціалу невідмінюваних іменників у змісті курсу «Сучасна українська літературна мова»
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.600Ключові слова:
невідмінювані слова, дериват, словотвірний потенціал, майбутні вчителі філологічних спеціальностейАнотація
У статті здійснено спробу розроблення дидактичного супроводу у вивченні словотвірного потенціалу невідмінюваних імен у змісті навчальної дисципліни «Сучасна українська літературна мова». Система пропонованих завдань спрямована на вивчення словотвірного потенціалу невідмінюваних іменників за напрямками: 1) особливості входження невідмінюваних імен до словотвірної системи української мови; 2) розгляд невідмінюваних імен як словотвірної бази для суфіксальних одиниць; 3) невідмінювані іменники як компоненти складних слів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2013-10-16
Номер
Розділ
Методика викладання мов
Як цитувати
Дидактичний супровід у процесі вивчення словотвірного потенціалу невідмінюваних іменників у змісті курсу «Сучасна українська літературна мова». (2013). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 694-703. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.600