Інтенсифікація виразності синтаксичних конструкцій в українських і російських рекламних текстах
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.786Ключові слова:
виразність, рекламний текст, порядок слівАнотація
У статті розглянуто окремі засоби інтенсифікації виразності синтаксичних конструкцій в українських і російських рекламних текстах – компресію викладу і порядок слів. Зроблено висновок про підпорядкованість цих засобів основній прагматичній меті реклами.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 93
/ PDF downloads: 157
Downloads
Опубліковано
2011-10-16
Як цитувати
Гузенко, С. В. (2011). Інтенсифікація виразності синтаксичних конструкцій в українських і російських рекламних текстах. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 139–145. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.786
Номер
Розділ
Структура і семантика мовних одиниць