PECULIARITIES OF THE INDIVIDUAL ORGANIZATION STUDENTS 'WORKS IN MATHEMATICS LESSONS IN CONTEXTS PERSONALLY FOCUSED LEARNING

Authors

  • N.I. Bilokonna ,
  • D.V. Dudko ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5572

Abstract

The article deals with the possibilities of organizing individual work of pupils at the lessons of mathematics and the conditions o f this work effectiveness.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Буряк В.К., Берешвили Д.Д. Урок в старших классах. - Тбилиси, 1990. - 158с. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/4824

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. - К., 1997.-376с.

Гульчевская В.Г., Лакоцетина Т.П. Педагогические основьі личностно-ориентированного образования. -

Ростов н/Д, 2002. - 147 с.

Кремень В.Г. Модернізація системи освіти як важливий чинник інноваційного розвитку держави //Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2003. -№ 1. - С.9-14.

Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з математики. 5-11 класи. -К., 2001. - 198 с.

Савченко О.Я. Дидактика початкової школи. -К., 1999. - 367 с.

Published

24-05-2022

Issue

Section

Improving the educational process in the practice of secondary school

How to Cite

PECULIARITIES OF THE INDIVIDUAL ORGANIZATION STUDENTS ’WORKS IN MATHEMATICS LESSONS IN CONTEXTS PERSONALLY FOCUSED LEARNING. (2022). Pedagogy of Higher and Secondary Education, 11, 419-423. https://doi.org/10.31812/educdim.5572

Most read articles by the same author(s)

<< < 1 2