Духовність та стан здоров’я людини: педагогічний аспект

Автор(и)

  • Анатолій Афонін , ,
  • Тетяна Дороніна , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2897

Ключові слова:

здоров’я, виховання, духовність, учнівство, молодь, педагогіка здоров’я

Анотація

Афонін А. П., Дороніна Т. О. Духовність та стан здоров’я людини: педагогічний аспект.

Погіршення стану здоров’я сучасної молоді викликає занепокоєння як у суспільстві загалом, так і науковому середовищі зокрема. Науковці та педагоги-практики, визначаючи несприятливі чинники, що впливають на здоров’я учнів, недостатньо уважні до духовного складника здоров’я, при цьому здоров’язберігальні заходи мають переважно інформаційно-профілактичний та оздоровчий характер. Духовність же слід розглядати як ядро істинно здорової особистості, що визначає необхідність формування педагогіки здоров’я як галузі педагогічного знання, спрямованої на виховання людини з новим розумінням сенсу життя, своїх узаємин із природою і людством; людини, готової протистояти викликам сучасності.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

08-05-2014

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають