Діалогічна концепція гуманітарно-культурної освіти на психолого-педагогічному факультеті

Автор(и)

  • Г. В. Дьяконов Kirovohrad State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko , Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченко , Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3273

Ключові слова:

діалогічний підхід, гуманітарно-культурна освіта, професійна підготовка майбутніх практичних психологів і соціальних педагогів

Анотація

Дьяконов Г. В. Діалогічна концепція гуманітарно-культурної освіти на психолого-педагогічному факультеті.

У статті аналізується й обґрунтовується діалогічний підхід до побудови концепції гуманітарно-культурної освіти на психолого-педагогічному факультеті. Розкриваються засади, принципи, аспекти і перспективи розроблення і впровадження цієї концепції в практику професійної підготовки майбутніх практичних психологів і соціальних педагогів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Г. В. Дьяконов, афіліація Kirovohrad State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko, Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченко, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

    доктор психол. наук, професор

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Діалогічна концепція гуманітарно-культурної освіти на психолого-педагогічному факультеті. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 32-37. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3273

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають