Діалогічна концепція гуманітарно-культурної освіти на психолого-педагогічному факультеті
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3273Ключові слова:
діалогічний підхід, гуманітарно-культурна освіта, професійна підготовка майбутніх практичних психологів і соціальних педагогівАнотація
Дьяконов Г. В. Діалогічна концепція гуманітарно-культурної освіти на психолого-педагогічному факультеті.
У статті аналізується й обґрунтовується діалогічний підхід до побудови концепції гуманітарно-культурної освіти на психолого-педагогічному факультеті. Розкриваються засади, принципи, аспекти і перспективи розроблення і впровадження цієї концепції в практику професійної підготовки майбутніх практичних психологів і соціальних педагогів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-02-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Г. В. Дьяконов

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Діалогічна концепція гуманітарно-культурної освіти на психолого-педагогічному факультеті. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 32-37. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3273