Процесуальні аспекти формування історико-педагогічної культури студентів

Автор(и)

  • В. В. Садова Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3296

Ключові слова:

студенти педагогічного інституту, історико-педагогічна культура, майбутній учитель

Анотація

Садова В. В. Процесуальні аспекти формування історико-педагогічної культури студентів.

Стаття містить теоретичне обґрунтування історико-педагогічної культури студентів як навчально-особистісного феномену; на ґрунті аналізу наукової літератури подається експлікація терміна «історико-педагогічна культура»; уточнюються процесуальні аспекти формування історико-педагогічної культури студентів у навчально-виховному середовищі філологічних факультетів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор В. В. Садова, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Процесуальні аспекти формування історико-педагогічної культури студентів. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 145-151. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3296

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають