Специфіка реалізації принципу наступності в навчанні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку

Автор(и)

  • О. В. Ковшар Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3333

Ключові слова:

адаптація до навчання, наступність, наступність у навчанні, готовність до навчання у школі

Анотація

Ковшар О. В. Специфіка реалізації принципу наступності в навчанні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку.

В статті визначено поняття наступності, окреслено поняття готовності до навчання дітей дошкільного віку, висвітлено роль наступності в організації освіти, розглянуто готовність в соціальному, психологічному, інтелектуальному плані, розкрито значення швидкої адаптації дітей до навчання в школі.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. В. Ковшар, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Специфіка реалізації принципу наступності в навчанні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 310-316. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3333

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають