Концептуальні основи формування рефлексивних умінь студентів педагогічного університету у процесі самостійної навчальної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3515Ключові слова:
рефлексія, уміння, рефлексивні уміння, самостійна навчальна діяльність студентівАнотація
Питинак Т. В. Концептуальні основи формування рефлексивних умінь студентів педагогічного університету у процесі самостійної навчальної діяльності.
У статті висвітлено проблему концептуальних основ формування рефлексивних умінь студентів педагогічного університету у процесі самостійної навчальної діяльності.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Т. В. Питинак

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Концептуальні основи формування рефлексивних умінь студентів педагогічного університету у процесі самостійної навчальної діяльності. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 65-71. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3515