Концептуальні основи формування рефлексивних умінь студентів педагогічного університету у процесі самостійної навчальної діяльності

Автор(и)

  • Т. В. Питинак Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3515

Ключові слова:

рефлексія, уміння, рефлексивні уміння, самостійна навчальна діяльність студентів

Анотація

Питинак Т. В. Концептуальні основи формування рефлексивних умінь студентів педагогічного університету у процесі самостійної навчальної діяльності.

У статті висвітлено проблему концептуальних основ формування рефлексивних умінь студентів педагогічного університету у процесі самостійної навчальної діяльності.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Т. В. Питинак, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Концептуальні основи формування рефлексивних умінь студентів педагогічного університету у процесі самостійної навчальної діяльності. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 65-71. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3515

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають