Підготовка викладачів аграрних ВНЗ до діалогізації педагогічного процесу

Автор(и)

  • С. М. Амеліна Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3570

Ключові слова:

діалогізація, навчальний діалог, педагогічний процес, викладач, готовність

Анотація

Амеліна С. М. Підготовка викладачів аграрних ВНЗ до діалогізації педагогічного процесу.

У статті розглянуто питання навчання на діалогічних засадах та підготовки до нього викладачів аграрних ВНЗ. Доведено, що застосування діалогу в навчальній роботі залежить від готовності до нього викладачів як однієї із основних ланок педагогічного процесу. Запропоновано програму психолого-педагогічного семінару для викладачів аграрних ВНЗ «Діалог у навчанні».

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор С. М. Амеліна, афіліація Національний університет біоресурсів і природокористування України

    доктор пед. наук, професор

Завантаження

Опубліковано

13-01-2012

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Підготовка викладачів аграрних ВНЗ до діалогізації педагогічного процесу. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 3-11. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3570

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають