Дистанційне навчання в роботі секції математики Малої академії наук України
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4480Ключові слова:
позашкільна освіта, Мала академія наук, дистанційне навчанняАнотація
У статті порушується питання організації та функціонування дистанційного курсу для слухачів секції математики Малої академії наук. Розглядається структура курсу та його цілі.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
20-10-2021
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Ю. В. Вассалатій

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Дистанційне навчання в роботі секції математики Малої академії наук України. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 81-86. https://doi.org/10.31812/educdim.4480