Дистанційне навчання в роботі секції математики Малої академії наук України

Автор(и)

  • Ю. В. Вассалатій , Kirovograd State Pedagogical University , , Кіровоградський державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4480

Ключові слова:

позашкільна освіта, Мала академія наук, дистанційне навчання

Анотація

У статті порушується питання організації та функціонування дистанційного курсу для слухачів секції математики Малої академії наук. Розглядається структура курсу та його цілі.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ю. В. Вассалатій, афіліація , Kirovograd State Pedagogical University, , Кіровоградський державний педагогічний університет

    викладач

Завантаження

Опубліковано

20-10-2021

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

Дистанційне навчання в роботі секції математики Малої академії наук України. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 81-86. https://doi.org/10.31812/educdim.4480

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають