Організаційно-дидактичні основи навчальної діяльності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ

Автор(и)

  • І. І. Доброскок , Pereyaslav-Khmelnitsky State Pedagogical University , , ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4582

Ключові слова:

соціальний педагог, вищий навчальний заклад, управління навчальним процесом

Анотація

У статті розкриваються організаційно-дидактичні основи навчальної діяльності у ВНЗ. Розкрито механізм соціально-педагогічного впливу на майбутніх фахівців, функції вищої школи у системі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор І. І. Доброскок, афіліація , Pereyaslav-Khmelnitsky State Pedagogical University, , ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди"

    доктор педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

25-11-2011

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної

Як цитувати

Організаційно-дидактичні основи навчальної діяльності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 282-287. https://doi.org/10.31812/educdim.4582

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають