Формування міжкультурної компетенції як нагальна потреба сучасної професійної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4614Ключові слова:
міжкультурна компетенція, глобалізація, формування компетентності, сучасна освіта, пріоритетні завдання, професійна діяльністьАнотація
Стаття розглядає актуальність питання формування міжкультурної компетенції маркетологів у сучасних умовах глобалізації світу та в умовах сучасної соціокультурної ситуації для ефективності професійного самовизначення особистості як майбутнього фахівця з маркетингу. Автор доводить, що сформована на основі знань іноземної мови й іноземної культур, вона стає необхідним фактором особистого й професійного життя людини, значно розширюючи можливості фахівця під час виконання професійних обов’язків. Міжкультурна компетенція трактується автором як інтегративна характеристика особистості майбутнього фахівця під час виконання професійних обов’язків. Міжкультурна компетенція трактується автором як інтегративна характеристика особистості майбутнього фахівця, що відображає засвоєння ним лінгвокультури на загальнокультурному, національному, соціальному й професійному рівнях, який є значимим фактором його професійного самовизначення, комплексним явищем із високим рівнем знань особливостей культури провідних країн світового товариства.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 І. В. Ромащенко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.