ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ВСЕБІЧНО-РОЗВИНЕНОЇ ОСОБИСТОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5245Анотація
No abstract.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
Теоретические основы содержания общего среднего образования / Под ред. В.В.Краевского, И.Я.Лернера. - М.: Педагогика. - 1983. - 352 с.
Якиманская И.С. Требование к учебным программам, ориентированным на личностное развитие школьников // Вопросы психологии. - 1994. - № 2. - С . 70 .
Завантаження
Опубліковано
25-12-2003
Номер
Розділ
Технології особистісно орієнтованого навчання у практиці загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2003 I.V. Lovyanova

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ВСЕБІЧНО-РОЗВИНЕНОЇ ОСОБИСТОСТІ. (2003). Педагогіка вищої та середньої школи, 6, 122-123. https://doi.org/10.31812/educdim.5245