ОСОБЛИВОСТІ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ ТА ВПРАВ З ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5603Анотація
The peculiarities of the creative exercises, which are used at the second level of the formation of the pupil's creative work at the music lessons are opening in this article.
Завантажити
Посилання
Выготский Л.С. Психология искусства / Под ред. М.Г. Ярошевского. - М.: Педагогика, 1987. - 344 с.
Карнеги Д. Как завоевывать друзей и оказывать влияние на людей. Как вырабатывать уверенность в себе и длиять на людей, выступая публично. Как перестать беспокоиться и начать жить: Пер. с англ. - Лениздат, 1991. - 708 с.
Кондрашова Л.В. Методика подготовки будущего учителя к педагогическому взаимодействию с учащимися: Учебное пособие. - М.: Прометей МГПИ им. В.И. Ленина, 1990. - 153 с.
Пехота О.М. Особистісно орієнтована освіта і технології // Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки,
перспективи: Монографія / За ред. I.A. Зязюна. - K., 2000. - С. 274 -297 .
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 A.M. Korol

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.