ФОРМУВАННЯ ВИСОКОГО РІВНЯ ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • A.M. Король Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6060

Анотація

У статті розглядаються основні підходи до формування високого рівня готовності учнів до творчо! діяльності. Автор розкриває поняття "формування готовності" і пропонує критерії та основні показники формування високого рівня готовності учнів до творчої діяльності.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Кондрашова Л.В. Морально-психологічна готовність студента до вчительської діяльності. / Лідія Валентинівна Кондрашова. - К.: Виша школа, 1987. - 53 с.

Смирнова Л.О. Пріоритети сучасної музичної педагогіки у формуванні творчої особистості / Л.О.Смирнова // Духовність і художньо-естетична культура. — К., 2000. - Т.17. - С. 226-233.

Завантаження

Опубліковано

10-02-2009

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ ВИСОКОГО РІВНЯ ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. (2009). Педагогіка вищої та середньої школи, 24, 352-357. https://doi.org/10.31812/educdim.6060

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають