СТРУКТУРНО-СТИЛЬОВИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО-ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • О.Ч. Чирва ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6323

Анотація

The article covers the issues of correlation between normative and creating in the conditions of module-sectional organizations of educational information on creative faculties and priorities of realization of structural-stylish approaches to organization of the personality-oriented teaching of future teachersartists.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Кондрашова Л.B. Структурування педагогічного знання в процесі підготовки майбутніх учителів // Педагогіка вищої та середньої школи: Збірник наукових праць - Кривий Ріг: КДПУ, 2006.-Вип.- 15.- 498 с., С 3-16. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/6147

Превентивная педагогика: Учебное пособие / Кондрашова Л.B. - Кривой Рог: КДПУ, 2004. - 304 с.

Холодная М. А. Когнитивные стили. О природе индивидуального ума.- СПб.: Питер, 2004.- 384 с.

Якиманская И.С. Личностно-ориентированное обучение в современной школе. - М.: Сентябрь, 1996.

Завантаження

Опубліковано

27-12-2007

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

СТРУКТУРНО-СТИЛЬОВИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО-ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ. (2007). Педагогіка вищої та середньої школи, 17, 37-43. https://doi.org/10.31812/educdim.6323

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають