МОДУЛЬНЕ НАВЧАННЯ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ: ВИТОКИ, ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ

Автор(и)

  • І.В. Лов'янова ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6514

Анотація

On the basis of analysis of literary sources and front-rank pedagogical experience in the article historical bases and substantive theoretical provisions of the module teaching are shined at middle school Wide introduction of the module teaching in an educational process is examined as a prospect offurther development of ideas of the developing teaching.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Вазина К.Я. Коллективная мыследеятельность - модель саморазвития человека. - М., 1990. - 196 с.

Огнев’юк В.О., Фурман A.B. Принцип модульності в історії освіти. - Ч 1 . -K ., 1995. - 85 с.

Перспективні педагогічні технології в шкільній освіті: Навч. посібник / За заг. ред. С.П. Бондар. - Рівне, 2003. - 200 с.

Рядова В. Інноваційний аналіз дидактичних версій модульного навчання // Рідна школа. - 2000. - № 1. - С.65-67.

Юцявичене П.А. Теория и практика модульного обучения. - Каунас, 1989. - 272 с.

Фурман A.B., Калугін О.І. Школа розвитку: непізнані грані фундаментальної ідеї // Рідна школа. - 1994. - № 6. - С.26-33.

Завантаження

Опубліковано

29-12-2007

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

МОДУЛЬНЕ НАВЧАННЯ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ: ВИТОКИ, ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ. (2007). Педагогіка вищої та середньої школи, 19, 380-385. https://doi.org/10.31812/educdim.6514

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають