Суперечності у традиційній методиці навчання електродинаміки
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2575Ключові слова:
закон Біо-Савара, умова нейтральності провідника з постійним струмом, методика навчання електродинамікиАнотація
Коновал О. А. Суперечності у традиційній методиці навчання електродинаміки.
У статті здійснено теоретичний аналіз традиційних підходів до вивчення електродинаміки, звернуто увагу на суперечності, які виникають під час застосування класичного закону Біо-Савара і вибору умови нейтральності провідника з постійним струмом.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-06-2015
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Олександр Андрійович Коновал

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Суперечності у традиційній методиці навчання електродинаміки. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 28-35. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2575