Духовність та стан здоров’я людини: педагогічний аспект
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2897Ключові слова:
здоров’я, виховання, духовність, учнівство, молодь, педагогіка здоров’яАнотація
Афонін А. П., Дороніна Т. О. Духовність та стан здоров’я людини: педагогічний аспект.
Погіршення стану здоров’я сучасної молоді викликає занепокоєння як у суспільстві загалом, так і науковому середовищі зокрема. Науковці та педагоги-практики, визначаючи несприятливі чинники, що впливають на здоров’я учнів, недостатньо уважні до духовного складника здоров’я, при цьому здоров’язберігальні заходи мають переважно інформаційно-профілактичний та оздоровчий характер. Духовність же слід розглядати як ядро істинно здорової особистості, що визначає необхідність формування педагогіки здоров’я як галузі педагогічного знання, спрямованої на виховання людини з новим розумінням сенсу життя, своїх узаємин із природою і людством; людини, готової протистояти викликам сучасності.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Анатолій Афонін, Тетяна Дороніна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.